We wtorek 6 września br. ukazało się wydanie specjalne miesięcznika SENS- „Sens w pracy (Wydawnictwo Zwierciadło). Magazyn jest praktycznym poradnikiem dla wszystkich, którzy chcą odnaleźć pracę z sensem, utrzymać ją i nauczyć się czerpać z niej radość. Magazyn skierowany jest także do osób aktywnych zawodowo, które chcą się dowiedzieć, co warto zmienić w sobie, zanim podejmą decyzję o zmianie pracy.

W wydaniu znajduje się wiele przydatnych wskazówek, jak nadać swojej pracy sens i czerpać z niej  satysfakcję. Ponadto rozmowy z ekspertami, psychologami oraz mówcą motywacyjnym – Rickiem Jarowem o pracy z pasją, która powinna być zgodna z naszym życiowym powołaniem i dawać  poczucie radości oraz spełnienia.

Eksperci z Pracuj.pl przedstawiają współczesny rynek pracy oraz pomagają opracować  profesjonalny plan B, np. opcjonalny zawód, hobby, na którym możesz zarobić albo oszczędzić na wypadek utraty pracy lub braku perspektyw rozwoju u aktualnego pracodawcy. Przedstawiono także, 6 wskazówek jak świadomie szukać i znaleźć pracę z sensem oraz odnaleźć swoje miejsce w firmie.

Socjolog Tomasz Sobierajski w rozmowie z Katarzyną Drogą wyjaśnia, jak być „surferem” w czasach wielu zawodowych zmiennych. Zachęca, aby nie przywiązywać się do idei jednego zawodu na całe życie, lecz ćwiczyć się w tzw. „łapaniu fali”. Trenerki talentów Aneta Pietrzak i Joanna Godecka, zdradzają, co najbardziej motywuje pracowników i po co, tak naprawdę chodzimy do pracy. Socjolog Jarosława Gibas opowiada, jak opanować emocje w pracy i budować relacje oparte na empatii oraz czym tak naprawdę jest „corporate wellness”. Natomiast trenerka komunikacji Ewa Mażul wyjaśnia, jak zachować równowagę pomiędzy pracą a odpoczynkiem oraz pokazuje, jak stres potrafi wpłynąć na naszą efektywność.

Ponadto w wydaniu:

Życie przy biurku”, czyli wszystko o chorobach współczesnych pracowników wielkich korporacji,

 „Zdrowy lunch do pracy” według Karoliny i Macieja Szaciłło, czyli uważna przekąska, zamiast bezmyślnego podjadania.

„Kolory osobowości” czyli skuteczne sposoby na stres i  zdenerwowanie przed ważnym spotkaniem.

„SENS w pracy” ukaże się w objętości 100 stron, w cenie 14,99 zł. Będzie dostępny na rynku przez 3 miesiące. Sprzedaż wydania wspiera promocja w prasie (miesięczniki „Zwierciadło”, „SENS”), w Internecie (zwierciadlo.pl, Facebook).

Wstecz