W czwartek, 15 października w sprzedaży pojawi się listopadowe wydanie miesięcznika Zwierciadło (Wydawnictwo Zwierciadło) z książką „Koktajle dla Zdrowia i Urody” (100 stron).  W wydaniu znajduje się  28 przepisów na zdrowe i szybkie koktajle, czyli 4 pełne tygodniowe kuracje na odporność, przyśpieszenie metabolizmu, nawilżenie organizmu oraz smukłą sylwetkę.

 

Bohaterką okładki jest Penelope Cruz – mama dwójki dzieci, hiszpańska aktorka, muza Pedro Almodovara, która na swoim koncie ma Oscara. W wywiadzie przyznaje: „Ciężko pracowałam na swoją pozycję, ale znam takich, którzy pracowali ciężej, i nie udało im się spełnić marzeń.” Dzisiaj aktorka jest w takim momencie życia, że nie musi już nic nikomu udowadniać: „Kiedyś myślałam, że musi mnie lubić cały świat, chciałam być urocza, taka do schrupania. To pułapka w którą często wpadają aktorki. Dziś wiem, że nie sposób zadowolić każdego.”

Polecane tematy bieżącego wydania:

  • TEMAT MIESIĄCA: Pragnienie śmierci.

Dla wielu z nas śmierć z wyboru wydaje się niemożliwa do przyjęcia. Jednak pragnienie śmierci rodzi się często nie tyle z nienawiści do życia, ale z tęsknoty za tym, by sprawy wreszcie przybrały inny obrót.

  • POROZMAWIAJMY O SEKSIE: Zdrada.

Dlaczego zdradzamy i co nas do tego skłania? Kto zdradza częściej? Czy można zdradzić osobę, którą się kocha, czy zdrada występuje tylko w tzw. wypalonych związkach? Czy związek, powinno się  traktować jak inwestycję na którą warto jest mieć dobry biznesplan? Na wszystkie pytania, odpowiada seksuolog prof. Zbigniew Izdebski.

  • AKCJA SPOŁECZNA ZWIERCIADŁA KOCHAM NIE TRUJĘ

W kolejnej części cyklu zachęcamy do świadomego myślenia o odchudzaniu naszych dzieci – do zmiany jadłospisów i nawyków całej rodziny. Szczególnie polecamy artykuł: Rodzinna dieta cud w którym przedstawiamy kolejne kroki, jakie należy podjąć aby zwalczyć nadwagę dziecka.

Listopadowe  wydanie miesięcznika „Zwierciadło” ukazało się w objętości  244 stron, w nakładzie 140 tys. egzemplarzy  i w cenie 9,99 zł. (mutacja bez książki) oraz 12,99 zł (mutacja z książką). Sprzedaż wydania jest wsparta ogólnopolską kampanią w Internecie (Onet, Facebook, Zwierciadlo.pl), w radiu (Radio Kolor), w prasie (miesięczniku Sens, DOBRE WNĘTRZE oraz dodatku do Gazety Wyborczej – Co jest Grane) a także  w punktach sprzedaży prasy  (Empik jako Tytuł Dnia) oraz sieci kin Helios.

 

 

Wstecz