LISTOPADOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA SENS, Z MARIETĄ ŻUKOWSKĄ NA OKŁADCE ORAZ ZESTAWEM KOSMETYKÓW

W czwartek, 22 października br. na rynku ukazało się listopadowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Marietą Żukowską na okładce oraz zestawem kosmetyków.

Tematem numeru jest duchowość – co tak naprawdę oznacza w dzisiejszych czasach, czym jest dla współczesnej kobiety i dlaczego w świecie materii tak za nią tęsknimy.

.W debacie „Technologia kontra natura”, Paulina Młynarska, Beata Sadowska, Alicja Borkowska i Michał Raczka Dudek zastanawiają się czy codzienność bez technologii jest możliwa oraz co daje nam życie blisko natury.
Katarzyna Miller w rubryce „Związek” analizuje jak miłość w życiu i na ekranie różnią się od siebie, a Marek Kamiński w rozmowie z Joanną Olekszyk, opowiada o wyjątkowej pielgrzymce przez Europę, która okazała się najtrudniejszą wyprawą w jego życiu.
W rubryce Twój rozwój piszemy o „dziewięciu typach inteligencji”, według prof. Howarda Gardnera oraz ich przydatności w wybranym zawodzie. Czytelniczka będzie mogła sprawdzić, jakie zawody pasują do jej charakteru i temperamentu.
W numerze również akcja społeczna SENS-u „Solidarność Kobiet ma Sens”, która swoje odsłony na łamach magazynu będzie miała przez kilka miesięcy. Istotą akcji jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym i prywatnym pomaga rozwojowi ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia. Ambasadorkami tegorocznej edycji akcji są: Beata Tadla – dziennikarka TVP, Marzena Chełminiak – dziennikarka Radia ZET oraz life coach, Hanna Samson- psycholożka i pisarka oraz Agnieszka Sienkiewicz- aktorka.
W ramach akcji, wybrani projektanci portalu DaWanda, zaprojektowali ubrania i akcesoria z symbolem akcji – literą „S”, które czytelniczki SENS-u mogą kupić ze zniżką, w wysokości 40%. Akcja ma również swoją odsłonę w na billboardach, w TV Life Time oraz na FB- w postaci działań social marketingowych.
W listopadowym numerze, miesięcznik SENS stawia nadal na multimedialność i interaktywność. Czytelnicy, dzięki aplikacji do skanowania QRkodów, będą mieli możliwość obejrzenia dodatkowych multimedialnych materiałów na smartfonie lub tablecie. W aktualnym numerze, do pobrania będą m.in.: specjalne przesłanie Redaktor Naczelnej Katarzyny Drogiej dla czytelniczek, filmy z poradami ekspertów i coachów, ćwiczenia trenerów personalnych, „backstage” sesji zdjęciowej Mariety Żukowskiej, „trailery” filmów, oraz relacja z udziału redakcji SENS w Biegu na 5. Podczas 27. Maratonu Warszawskiego.
Wydawca przygotował także mutację z zestawem pełnowartościowych kosmetyków: kremu oraz serum Biolaser marki Perfecta

Listopadowe wydanie miesięcznika SENS ukaże się w objętości 148 stron, w nakładzie 55 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. ( Sens z kremami w cenie: 12,99 zł). Sprzedaż wydania będzie wsparta kampanią outdoorową (Stroeer, BigFormat.TV) w prasie (miesięczniku Zwierciadło, Dobre Wnętrze), tygodniku Panorama (Londyn), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, e-darling Facebook).

Wstecz