W czwartek, 13 sierpnia w sprzedaży pojawiło się wrześniowe wydanie miesięcznika Zwierciadło (Wydawnictwo Zwierciadło)  z akcją rabatową „Zakupy z klasą” oraz konkursem „Zrób spot reklamowy dla Zwierciadła”.

W weekend 12-13 września w ramach akcji „Zakupy z klasą”, na czytelniczki Zwierciadła czekają zniżki do 50%, w ponad 3000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Dodatkowo w ramach akcji można skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej na produkty EKO. Ta część dedykowana jest akcji społecznej KOCHAM NIE TRUJĘ, prowadzonej przez miesięcznik Zwierciadło, której celem jest  wzrost świadomości i wiedzy  Polaków na temat  zdrowego żywienia i jego wpływu na nasze życie. Czytelniczki mogą skorzystać z kuponów rabatowych na zdrowe jedzenie, produkty wegańskie i bezglutenowe. Partnerem tej części akcji jest SLOW MARKET, organizator targów kulinarnych Slow Market nad Wisłą i Slow Market na Chmielnej.

Ideą konkursu jest wspieranie utalentowanych, kreatywnych osób i ich promocja w mediach. Zadaniem uczestników jest przygotowanie reklamowego spotu wizerunkowego dla miesięcznika „Zwierciadło”, który będzie wyemitowany w telewizji TLC, ID HD oraz Animal Planet, a także w sieci kin Helios w listopadzie 2015 roku. Nagrodą główną w konkursie jest komputer ASUS ZenBook UX501, kurs montażowy lub reżysersko – operatorski w Warszawskiej Szkole Filmowej i nagroda pieniężna. Czytelnicy „Zwierciadła” będą też mogli przyznać swoje wyróżnienie na najlepszą, ich zdaniem, kreację. Na faworyta będzie można głosować na profilu FB „Zwierciadła” od 2 listopada. Patronat nad akcją objęło: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej a nagrody ufundowali: Warszawska Szkoła Filmowa oraz firma ASUS.

Warszawska Szkoła Filmowa jest jedną z trzech wyższych uczelni filmowych w Polsce, powstała w 2004 roku a jej założycielami są aktor Bogusław Linda i reżyser Maciej Ślesicki. Przy Uczelni działają Gimnazjum i Liceum Filmowe oraz Policealne Studium Filmowe a od 2015 roku Kino Elektronik.

ASUS jest wiodącym producentem komputerów mobilnych, a zarazem dostawcą najlepiej sprzedających się i najczęściej nagradzanych płyt głównych. Firma posiada bogate portfolio, poczynając od laptopów, tabletów, telefonów czy inteligentnych zegarków, a kończąc na kartach graficznych oraz serwerach.

STGU powstało w 2004 roku z inicjatywy grupy warszawskich projektantów. Od początku swojego istnienia, ideą STGU jest obrona niezależności twórczej projektantów, prawideł i reguł rzetelnego, profesjonalnego designu oraz prestiżu zawodu grafika. Szerzymy świadomość „dobrego projektowania” i potrzebę inwestycji w profesjonalny design jako praktyczne narzędzie zarządzania marką i strategią firmy.

Wstecz