MAJOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA  “SENS” Z AKCJĄ RABATOWĄ „ZAKUPY Z KLASĄ” i „BĄDŹ FIT”

W czwartek, 23 kwietnia br. na rynku ukazało się majowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z dwoma akcjami przygotowanymi specjalnie dla czytelniczek: akcją „Zakupy z klasą” z kuponami rabatowymi do ponad 3500 sklepów oraz akcją „Bądź Fit” z prezentami o wartości 249 zł dla każdej czytelniczki.

Akcja rabatowa „Zakupy z klasą”, odbędzie się w weekend 9-10 maja. W ramach akcji na czytelniczki czekają zniżki do 80 %, do ponad 3500 sklepów, aptek, salonów optycznych i księgarni w całej Polsce. Druga akcja „Bądź Fit”, ma na celu promowanie ćwiczeń w fitness klubach oraz motywowanie kobiet do korzystania z porad trenerów personalnych i dbania o własne ciało.  Na czytelniczki, czeka prezent o wartości 249 zł, który obejmuje trzydniową wejściówkę do jednego z 36 klubów Pure Jatomi Fitness w całej Polsce oraz konsultacje z indywidualnym pomiarem składu ciała.

Bohaterką okładki jest aktorka Julia Pogrebińska, która mówi o tym, jak naturalna spontaniczność i udział w popularnym programie rozrywkowym wpływa na jej codzienne życie oraz czy partner z programu, Rafał Maserak złamie jej serce.

W debacie, pt:. „Hedoniści kontra minimaliści”, Paulina Młynarska pyta Katarzynę Miller, Ewę Wanat i Roberta Kupisza próbują znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego jedni chcą mieć mniej, a drudzy chcą wycisnąć z życia jak najwięcej.

W temacie numeru pt:. „Zachować spokój w niespokojnych czasach”, radzimy, jak oswoić lęki i zastanawiamy się nad tym, czy współczesne fobie to cena, jaką płacimy za cywilizacyjny postęp.

Majowe wydanie miesięcznika SENS ukazało się w objętości 140 stron, w nakładzie 55 tys. egz.      i w cenie 9,99 zł. Sprzedaż wydania będzie wsparta kampanią w radiu: Radiu Kolor, Radiu RMF i RMF Classic, miesięczniku Zwierciadło, tygodniku Panorama (Londyn), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Facebook, Zwierciadlo.pl, Filmweb, e-darling) oraz punktach sprzedaży (HDS, INMEDIO).

Wstecz