GRUDNIOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA SENS Z RODZINNYM KONKURSEM NA ŚWIĘTA

W czwartek, 20 października br. na rynku ukazało się grudniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki oraz rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest aktorka, blogerka Anna Mucha, która szczerze mówi o cynizmie w mediach, relacjach z  paparazzi i braku autorytetów.

W bieżącym numerze w debacie Paulina Młynarska, Katarzyna Montgomery, Ewa Kasprzyk i Wojciech Majchrzak, rozmawiają na temat samotności. Szukają odpowiedzi na pytanie: kiedy samotność jest darem, a kiedy boli? Jak od niej nie uciekać, ale ją oswoić? Jak sprawić, by okresy samotności były równie dobre i bogate, jak te w związku.

 

W wywiadzie Magdy Mołek, aktorka ANNA MUCHA mówi o tym, że wyzwala emocje i ma talent do tego, by nie być obojętna ludziom. Radzi, kiedy warto wysłać paparazzim uśmiech, zamiast wysłać ich do diabła. Ubolewa nad brakiem autorytetów i inspiracji oraz panującym w mediach cynizmie.

W numerze także KONKURS ŚWIĄTECZNY, a w nim do wygrania tygodniowy pobyt w nad morzem dla całej rodziny. Ponadto mnóstwo ekskluzywnych prezentów tj., zestawy złotej biżuterii dla mamy i córki, zestawy kosmetyków i vouchery na ubrania do wygrania!

W numerze także kolejna odsłona akcji społecznej „SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS”- cykl materiałów, wspierających ideę solidarności kobiet: warsztaty Komali Sunder, felieton Doroty Hołówki, trening Renaty Mazurowskiej, felieton Marzeny Chełminiak.

„Solidarność Kobiet ma Sens” jest to akcja ogólnopolska, której celem jest promowanie wzajemnego wsparcia kobiet w sferze zawodowej. Jej istotą jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym oraz na uczelniach wspiera rozwój ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia. Ambasadorkami akcji są: dziennikarka Paulina Młynarska, Dorota Wellman, Marysia Sadowska, Olga Kozierowska oraz Ałbena Grabowska.

Grudniowe wydanie miesięcznika „SENS” ma objętość 132 stron, ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż numeru jest wsparta kampanią prasową: „Dobre Wnętrze”,  „Zwierciadło”, „Gazeta Prawna”, Internecie (Zwierciadlo.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook, e-darling, MamaDu.pl, Sukcespisanyszminka.pl) oraz punktach sprzedaży prasy.

Wstecz