We wtorek, 20 kwietnia na rynku ukazało się czerwcowe wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z wyjątkową  akcją charytatywną „Zwierciadło dzieciom”.

1 złotówka z każdego sprzedanego czerwcowego numeru Zwierciadła, zostanie przekazana na Fundację TVN „nie jesteś sam”, na rehabilitację dzieci z porażeniem mózgowym i przepukliną oponowo rdzeniową.    Bohaterką okładki i ambasadorką akcji jest  znana podróżniczka i dziennikarka – Martyna Wojciechowska.

Partnerami akcji, którzy wspierają ją promocyjnie są: TVN, Księgarnie Matras, GARMOND PRESS, KOLPORTER, HDS POLSKA, RUCH S.A., Hator.

Specjalnie dla czytelniczek, Zwierciadło przygotowało również akcję rabatową „Zwierciadełko”. W dniach 14-15 czerwca, na czytelniczki czekają zniżki aż do 70%  na ubrania, kosmetyki, zabawki i akcesoria dla dzieci, do zrealizowania w sklepach internetowych i stacjonarnych.

Najciekawsze tematy bieżącego wydania:

Martyna Wojciechowska: silna kobieta, która mówi prawdę prosto w oczy i zadaje niewygodne pytania. Czy jest coś, czego się boi?

Temat miesiąca „Projekt dziecko”. Dzieci alfa: uzależnione, niesamodzielne, rozpieszczone

Wakacyjny przewodnik kulturalny: Najciekawsze wystawy , koncerty, festiwale na lato

Spotkania z: charyzmatycznym Czesławem Mozilem,  utalentowanym Clive’em Ovenem i interesującą Kasią Maciąg

Psychologia konfliktu: O tym, czego uczy nas konflikt? Czy kompromis zawsze jest najlepszym rozwiązaniem, oraz czy coraz doskonalsze strategie rozwiązywania konfliktów uchronią nas przed wojnami?

 

Czerwcowe wydanie „Zwierciadła” ukazało się w objętości 260 stron, w nakładzie 134 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią informacyjną w TVN, kampanią promocyjną w Internecie (Onet, WP, Facebook, Zwierciadlo.pl,) Radiu Kolor Radiu ZET i Chilli ZET, miesięczniku Sens, w Księgarniach Matras, punktach sprzedaży (GARMOND PRESS, KOLPORTER, HDS POLSKA, RUCH S.A., Empik) oraz na ekranach Hator.

Wstecz