Z końcem marca br. do zespołu promocji Wydawnictwa Zwierciadło dołączyła Małgorzata Sucharska, która objęła stanowisko specjalisty ds. promocji książek i multimediów. Do jej obowiązków należeć będzie wsparcie promocyjne i PR-owe wydawnictw książkowych oraz projektów i serwisów multimedialnych Wydawnictwa Zwierciadło.

 

Małgorzata Sucharska ma wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej.

Ostatnie dwa lata (2012-2014) pracowała jako koordynator projektów marketingowych w Domu Wydawniczym PWN, odpowiadając za działania promocyjne i PR. Zajmowała się m.in. wydawnictwami
o charakterze albumowym, historycznym, wspomnieniowym, a także literaturą faktu.

 

Przez wiele lat była związana ze Światem Książki, polskim oddziałem międzynarodowego koncernu Bertelsmann.

 

Małgorzata Sucharska jest absolwentką filologii  polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zakresu komunikacji społecznej i mediów w Polskiej Akademii Nauk.

Wstecz