W czwartek, 24 kwietnia br. na rynku ukaże się majowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki i rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest OLA HAMKAŁO –niezwykle utalentowana aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z filmów „Big Love”, serialu „Lekarze” oraz spektakli Teatru 6. Piętro. W majowym wydaniu magazynu „SENS” czytelniczki znajdą także KUPONY RABATOWE NA WIOSENNE ZAKUPY W PONAD 3.500 SKLEPACH W CAŁEJ POLSCE.

Najciekawsze tematy bieżącego wydania:

  • OLA HAMKAŁO – Odważna czy romantyczna? W szczerej rozmowie z Magdą Mołek aktorka opowiada o swoich artystycznych początkach, znaczących rolach, rodzinie i drodze, którą konsekwentnie podąża.
  • Temat numeru: WRZUĆ NA LUZ! Radzimy na co machnąć ręką, wyjaśniamy czym jest filozofia „Pieprz to!” Johna C. Parkina i dlaczego czasem warto ją wprowadzić oraz kiedy dać za wygraną, żeby bez ograniczeń ruszyć do przodu. Dodatkowo TEST: W jakiej sferze brak ci dystansu?
  • Debata: CZY MĘŻCZYŹNI BOJĄ SIĘ SILNYCH KOBIET? O tym, gdzie tkwi prawdziwa moc kobiety dyskutują Maria Seweryn, Kinga Baranowska i psycholog Tomasz Kozłowski
  • KOCHAM CIĘ I INNE KŁAMSTWA – felieton Andrzeja Saramonowicza
  • SZKOŁA ŻYCIA – skazani na siebie, czyli dlaczego niektóre pary nie potrafią się rozstać; kim są i czego pragną wieczne kochanki; jak zmienić rodzinną walkę we współpracę
  • COACHING KARIERY – Sztuka wydawania poleceń i asertywnej komunikacji z podwładnymi

W majowym wydaniu magazynu „SENS” znajdują się także kupony rabatowe na wiosenne zakupy.               W weekend 17-18 maja, w ramach akcji „Zakupy z klasą”, prowadzonej w magazynach Sens i Zwierciadło, na czytelniczki czekają zniżki aż do 50% w ponad 3.500 sklepach, aptekach, salonach optycznych                         i księgarniach w całej Polsce.

Majowe wydanie miesięcznika „SENS” ukazuje się w objętości 148 stron, w nakładzie 65 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią w Internecie (Zwierciadlo.pl, Onet, WP, Facebook, dziennik.pl), radiu Kolor i Chilli Zet, dzienniku Gazeta Prawna, miesięczniku Zwierciadło oraz punktach sprzedaży prasy.

W 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych miesięcznika SENS wyniosła 29.717 egz. i wzrosła o 2,5% w stosunku do 2012 r.

Wstecz