We wtorek, 29 października, ukazało się wydanie specjalne miesięcznika Sens- „Sens dla zdrowia”.

To ekskluzywny magazyn pod hasłem  „Myśl, dbaj, kochaj”, poświęcony  w całości zdrowiu. Znajdziemy tu przegląd sprawdzonych metod i terapii, które pozwolą zaplanować zdrowy rok dla całej rodziny.

W magazynie znajduje się kalendarz badań na cały rok dedykowany  kobietom, mężczyznom i dzieciom.  Kalendarz zawiera przegląd najważniejszych badań, wraz z dokładnym opisem oraz rekomendowaną częstotliwością ich wykonywania.
Znajdziemy tu także źródła i metody leczenia takich chorób cywilizacyjnych jak: alergie, niepłodność, bezsenność, uzależnienia czy depresja. Osobny dział stanowią praktyczne wskazówki jak czytać sygnały ciała.

Polskie gwiazdy m.in. Dorota Wellman, Danuta Stenka, Agnieszka Maciąg, Monika Brodka i Agnieszka Cegielska zdradzają czytelnikom swoje sposoby na zdrowie i piękny wygląd.

Celebruję pidżamowe dni. Gdy nie muszę wychodzić, siedzę w domu i jestem sobą. To najlepszy sposób na relaks” opowiada na łamach magazynu Magdalena Cielecka.

Wydaniu towarzyszy akcja profilaktyczna, która ma zachęcić czytelników do aktywnego dbania o zdrowie. Wewnątrz pisma znajduje się kupon upoważniający do 20% zniżki na badania i konsultacje w placówkach medycznych Lux Med w całej Polsce. Czytelnicy będą mogli zaplanować z lekarzem, jakie badania są dla nich najbardziej odpowiednie, wykonać je oraz skonsultować wyniki. Akcja będzie trwać do 28 lutego 2014r.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w prasie (Sens, Zwierciadło, Gazeta Prawna), Internecie (Wirtualna Polska, Onet, dziennik.pl, gazeta prawna.pl, Facebook, Zwierciadlo.pl), w punktach sprzedaży (Kolporter) oraz w ponad sześćdziesięciu  placówkach medycznych Lux Med w całej Polsce.

„Sens dla zdrowia” ukazał się w nakładzie 45 tys. egz., w cenie 14,90 zł i w objętości 96 stron. Będzie w sprzedaży przez trzy miesiące.

Partnerem merytorycznym akcji profilaktycznej „Sens dla zdrowia” jest Grupa Lux Med.

Wstecz