W czwartek, 10. stycznia, ukaże się lutowe wydanie miesięcznika „SENS”.

Główny temat numeru „Najpierw pokochaj siebie!” to odpowiedź na pytanie: Jak być kochaną? Być dobrą, uczciwą, szczerą? Okazuje się, że wcale nie o to chodzi. Aby zdobyć trwałą miłość warto jest najpierw zauroczyć się sobą i nie wahać się być czasem „wredną zołzą”. Test osobowości opublikowany przy tym temacie pozwoli określić, jaką partnerką jesteś w relacjach: łagodną czy zadziorną, boginią, czy farbowaną lisicą, wolną duszą czy kobietą interesu.

Bohaterką okładki i wywiadu jest Dorota Wellman. Energia dwudziestolatki, swoiste ADHD. Ma bzika na punkcie latania. Kolekcjonuje wrażenia i ludzi, nie przedmioty. „Życie to coś więcej niż jedzenie i wydalanie. To świadomość, „po co tu jesteśmy”. Wspólnie z Hanią Halek dociekają, po co…

W numerze także m. in.: Ada Fijał opowiada o tym, jak wiara w marzenia pomaga przenosić góry, Czesław Czapliński zaprasza do obejrzenia swoich fotografii, Slow w wielkim mieście – o uroku małych kin. Ponadto w części praktycznej „Sensu”: Szkoła skutecznego działania: jak efektywnie realizować wyznaczone cele i nie wracać do złych  nawyków, trening mądrej asertywności – jak być twardą i wrażliwą jednocześnie, a także przegląd najciekawszych zimowych warsztatów rozwoju.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w radiu Chilli Zet, internecie oraz w miesięczniku „Zwierciadło”.

Lutowy numer miesięcznika SENS ukazuje się w nakładzie 50 tys. egz., w cenie 9,90 zł i w objętości 128 stron.

Magazyn SENS wydawany jest przez Grupę Zwierciadło.

Wstecz