Główny temat numeru „Czy wiesz, czego chcesz?” to kanwa do refleksji nad tym, co w życiu każdego z nas jest najważniejsze, do poznania siebie. Tekst może pomóc w ustaleniu życiowych priorytetów i wartości, które stanowić będą podstawę do podejmowania decyzji i dokonywania wyborów w 2013 roku.

Bohaterką okładki i wywiadu jest niezmiennie zmienna Kamilla Baar. Silna i delikatna. Nie przestająca szukać, chociaż zgodę ze sobą już osiągnęła. Wolna od „muszę” i „powinnam”, pewna, że po coś na tym świecie jesteśmy…

W numerze m. in.: Katarzyna Miller w rozmowie o czym marzą, a czego nigdy nie dostaną grzeczne dziewczynki, Katarzyna Gniewkowska o nowym etapie w jej życiu, Beata Pawłowicz o rolach w związku, a także materiał o seksualnych błędach kobiet, testy osobowości, przegląd najciekawszych zimowych warsztatów rozwoju oraz treningi poskromienia gniewu i złości.

Styczniowy numer miesięcznika SENS ukaże się w nakładzie 50 tys. egz., w cenie 9,90 zł i w objętości 128 stron.

Wydanie wspiera reklama w internecie, miesięczniku „Zwierciadło” oraz na nośniku reklamy zewnętrznej w warszawskim Metrze.

Miesięcznik „SENS” wydawany jest przez Grupę Zwierciadło.

 

 

Wstecz