Jutro, 20 września ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło”. Bohaterką okładki jest KAYAH.

Do całego nakładu magazynu dołączony zostanie KALENDARZ NA 2013 rok, z praktycznym plannerem – od

 

października 2012 do grudnia 2013. Kalendarz ukaże się w dwóch wersjach okładek do wyboru z kultowymi, ponadczasowymi wzorami Williama Morrisa.

William Morris, wybitny malarz, rysownik, architekt, pisarz i poeta, stworzył niepowtarzalne motywy używane do dziś w grafice, architekturze, wzornictwie i design’ie.

W numerze październikowym „Zwierciadła” przeczytamy stały felieton: Macieja Stuhra, Szymona Majewskiego, Katarzyny Miller, Doroty Masłowskiej, Tomka Jastruna a także fotoblog Janusza Gajosa,  oraz wywiady z m.in. Isabelle Huppert, Pawłem Królikowskim, Dorotą Landowską oraz Tommy Lee Jones’em. W tym miesiącu w temacie numeru o pułapkach PERFEKCJONIZMu i prawie do popełniania błędów.

Wydanie październikowe „Zwierciadła” ukaże się w nakładzie 162.500 egzemplarzy, objętości 232 strony, w cenie 11,90 zł.

Kalendarz, Zwierciadło 2013

Wydanie  wspiera szerokozasięgowa kampania reklamowa w:

  • Telewizji (TVN, TVN tematyczny, At Media, Discovery)
  • Radio (Radio Zet, RMF FM)
  • Prasa (Polityka, Newsweek, Gala, Sens)
  • Internet (Wirtualna Polska, YouTube, Ad Taily, Zwierciadlo.pl)
  • Kino (sieć Multikino)
  • promocja w punktach sprzedaży prasy (Inmedio i Relay) oraz w metrze.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Agencja Directors, za zakup kampanii telewizyjnej dom mediowy Equinox.

Wstecz