Do zespołu Działu Promocji i PR Wydawnictwa Zwierciadło dołączyły dwie nowe osoby:

do projektu AKADEMIA ZWIERCIADŁA

Małgorzata Pawłowska na stanowisko Manager ds. rozwoju usług szkoleniowych.

Małgorzata odpowiada za Akademię Zwierciadła, do jej zadań należy stworzenie strategii dalszego rozwoju projektu. W zespole podlega jej Anna Dobrak, Manager ds. organizacji warsztatów. Posiada doświadczenie w organizacji konferencji, sprzedaży i marketingu B2B. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Zarządzania Marką. Posiada wieloletnią praktykę w pozyskiwaniu sponsorów i partnerów konferencji biznesowych w obszarach IT, HR, zarządzanie strategiczne, produkcja, finanse i ubezpieczenia. Współorganizowała duże kongresy z udziałem zagranicznych ekspertów (m.in.Rudolph Giuliani, prof. Robert Kaplan).

oraz

Agnieszka Mischal, na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i PR miesięcznika SENS. Odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii promocji dla

magazynu Sens. Agnieszka ma doświadczenie w działaniach promocyjnych w takich firmach jak AGORA S.A oraz POLITYKA S.P Absolwentka Prawa oraz studiów Mediacji Negocjacji oraz innych Alternatywnych  Metod Rozwiązywania Sporów. Posiada praktykę w współtworzeniu wydawniczych wydań specjalnych (płyty cd, dvd, kolekcje książek) takich jak : kolekcja płyt jazzowych „The

Best of Blue Note”, pozyskiwaniu licencji wydawniczych min. współpraca z Orion Books, Simon & Schuster .

Obecnie w zespole Działu Promocji kierowanym przez Agnieszkę Szlaską pracuje 5 osób. Poza wymienionymi wyżej:

Magdalena Karczmarczyk, Starszy Specjalista ds. Promocji i PR – odpowiedzialna za promocję Zwierciadła

Magdalena Siwecka – odpowiedzialna za promocję książek Wydawnictwa Zwierciadło oraz promocję Młodej Polskiej Filharmonii.

 

Wstecz