Novimedia (spółka należąca do Grupy Zwierciadło) niezmiennie pozostaje najbardziej cenioną polską agencją content publishingową, czego dowodzą cztery, w tym złota „Pearl Awards” przyznane w tym roku przez Custom Content Council w Nowym Jorku.  W sumie agencja otrzymała na przestrzeni ostatnich czterech lat aż 13 światowych nagród.

Złota, srebrna i dwie brązowe „Pearl Awards 2011” dla Novimedia

7 listopada 2011 r. w nowojorskim klubie Guastavino’s, podczas uroczystej gali Custom Content Council, organizacji zrzeszającej największe agencje na świecie, Novimedia Content Publishing odebrała cztery nagrody. Najlepszym magazynem na świecie w kategorii design poniżej 50 tys. egz. został magazyn „R-Biznes” – pismo Raiffeisen Bank Polska, za pośrednictwem którego bank komunikuje się z klientami korporacyjnymi. „Dekoratorium” – wnętrzarski magazyn dla Śnieżki otrzymało dwie brązowe perły za najlepszy nowy magazyn na świecie (tym samym jest to 3. najlepszy magazyn na świecie) i za zastosowaną typografie. Timex Sport” – sportowy newsletter dla fanów sportu wydawany dla amerykańskiego Timexa otrzymał srebrną Perłę za najlepsze wydanie specjalne!

„Coroczna gala Custom Content Council to niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń i prezentacji case studies w międzynarodowym gronie. Jesteśmy bogatsi o wiedzę dotyczącą najbardziej efektywnych narzędzi customowych które sprawdziły się na rynkach amerykańskim i europejskim,” powiedziała Tamara Surman, Wiceprezes Grupy Zwierciadło, do której należy Novimedia.

W konkursie organizowanym od 2004 roku, w którym jury złożone z autorytetów ze świata mediów, kultury i sztuki nagradza projekty contentowe z całego świata (publikacje, magazyny oraz serwisy internetowe o charakterze B2B i B2C realizowane na zamówienie) – Novimedia zdobyło już 13 nagród. Plasuje to agencję w ścisłej światowej czołówce wydawnictw zajmujących się content publishingiem i content marketingiem.

„Cieszę się, że Custom Content Council docenia naszą pracę. Od lat kształtujemy światowe standardy, co jak widać doceniono w USA. Dla nas te nagrody to dowód, że wykonujemy dobrą robotę. Jednocześnie to niezwykłe źródło motywacji dla całego zespołu Novimedia – pokazuje, że warto trzymać wysoki poziom i się rozwijać”, komentuje Maciej Jaźwiecki, Dyrektor Generalny Novimedia Content Publishing.

„Zdobyte w tym roku nagrody tym bardziej cieszą, iż wyróżnione zostały projekty klientów dających nam dużą swobodę w dziedzinie kształtowania zarówno contentu, jak i designu magazynów. To dowód, iż pokładane w nas zaufanie, naprawdę procentuje”, dodaje Leszek Mielczarek, Dyrektor Wydawniczy Novimedia CP.

Ceremonie przyznania nagród poprzedziło przedpołudniowe spotkanie członków CCC w siedzibie Time Corp. przy 6. Alei, gdzie Maciej Jaźwiecki, Dyrektor Generalny Novimedia zaprezentował podczas panelu poświęconego projektowaniu graficznemu case studies wybranych projektów z portfolio Novimedia.

Novimedia jest częścią Grupy Zwierciadło i najstarszą agencją custom publishingową w Polsce – ma na swoim koncie min. nagrodę za najlepszy nowy magazyn na świecie w 2010 roku za „C&C” – magazyn realizowany na zlecenie Raiffeisen Bank Polska.

Wstecz