RUSZA KAMPANIA SPOŁECZNA MIESIĘCZNIKA CARS „RUSZASZ W DROGĘ? MYŚL DO PEŁNA!”

Miesięcznik  motoryzacyjny Cars rozpoczyna dziś kampanię społeczną „Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!”. Potrwa ona dwa miesiące, a swoim zasięgiem obejmuje cały kraj.

Rozpoczęły się wakacje i tysiące rodzin planuje wyjazd lub już wyruszyło na drogi. Kampania CARS jest prowadzona, by pomóc kierowcom w przygotowaniu się do bezpiecznej podróży  po Polsce. Magazyn chce uświadomić użytkownikom dróg na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, aby bezpiecznie dotrzeć do celu podróży. Stąd pomysł i przygotowanie specjalnej wkładki tematycznej, na łamach której CARS porusza szereg istotnych kwestii. Dziennikarze zwracają czytelnikom uwagę na to jak przygotować samochód do podróży i radzą jak opanować sztukę pakowania bagażu.  Mł. Inspektor Marek Konkolewski z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, która obejmuje akcję honorowym patronatem radzi także , aby przed wyjazdem dobrze zaplanować podróż i należycie ocenić własne możliwości.

Informację na temat kampanii można usłyszeć na antenie ANTYRADIA oraz przeczytać na łamach CARS i na portalu Moto.pl. Kampania jest reklamowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej i obejmuje 150 billboardów oraz 150 citylightów rozmieszczonych na terenie całego kraju.

Partnerem kampanii jest AutoMapa, system nawigacji GPS pozwalając pokonywać drogowe korki. Patronat Honorowy nad kampanią objęli: Komenda Główna Policji oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, natomiast partnerzy medialni to Moto.pl i  ANTYRADIO oraz Clear Channel i  agencja Directors.

Kreację kampanii przygotowała agencja Directors.

Wstecz